08.04.2021 | 09:21

1.Згадайте свої технічні навички

Технічні навички життєво необхідні майже у кожній сфері діяльності. Складіть список технічних навичок, якими Ви володієте, а також знання спеціальних програм, які мають вирішальне значення для Вашої посади. Наприклад, секретарі, адміністратори, менеджери можуть згадати знання Microsoft Word, Excel, бухгалтери – 1-С, «Парус», інженери – AutoCAD, ArchiCAD…

2. Використовуйте супровідний лист

Супровідний лист - це ще один інструмент, який допоможе виділити вас серед моря претендентів. У вас є кілька секунд, щоб привернути увагу рекрутера, який читає ваше резюме. Посилаючи супровідний лист, ви показуєте, що проявили більшу зацікавленість у вакансії, і це може стати деталлю, яка перехилить чашу терезів на вашу користь. Це документ, який ви додаєте до резюме, для того щоб розповісти, чим ваші навички і досвід будуть корисні майбутньому роботодавцю. Обсяг — не довше однієї сторінки A4.

До того ж, с упровідний лист дозволяє написати про те, як сильно ви хочете отримати цю роботу, докладніше розкриває ваші навички. Він повинен доповнити ваше резюме і показати, що ви доклали трохи більше зусиль, ніж інші, для отримання цієї посади.