03.06.2020 | 16:08

Новітні цифрові технології стрімко поширюються у всі сфери життя, і державна служба зайнятості також активно впроваджує у свою роботу дистанційну форму спілкування. Тому під час карантинних обмежень обслуговування безробітних відбувається тільки засобами дистанційної комунікації (телефонний зв’язок, електронні засоби), без фактичного відвідування центру зайнятості. Саме таким чином фахівці Міжгірської районної філії надають профінформаційні, профконсультаційні послуги та послуги з працевлаштування для незайнятого населення.

03 червня в Міжгірській районній філії Закарпатського ОЦЗ відбувся черговий інформаційний вебінар із загальних питань зайнятості. Учасників заходу ознайомили із сучасними сервісами державної служби зайнятості, зокрема Електронним кабінетом шукача роботи (персональний кабінет), Освітнім порталом державної служби зайнятості, профорієнтаційними послугами в дистанційному режимі, скористатись якими можна безкоштовно.

Особи без професії та спеціальності, які звернулися у пошуках роботи до центру зайнятості, можуть покращити свій освітньо-кваліфікаційний рівень. Для цього за допомогою профдіагностичного тестування на платформі «Моя професія: консультаційна мережа» перш за все необхідно визначити свої професійні схильності, вміння та усвідомлено обрати майбутню професію. До послуг безробітних також можливість проходження курсів з вивчення англійської мови за допомогою он-лайн платформи «Lingva. Skills» (https://lingva.ua).

У ході заходу продемонстровано і портал. «Дія. Цифрова освіта» (https://osvita.diia.gov.ua), завдяки якому можна навчитись цифровій грамотності, переглянути освітні серіали: «Базові цифрові навички», «Відкриті дані для бізнесу», «Сучасне резюме та пошук роботи он-лайн», «Оплата комуналки он-лайн» та інші.