Днями у рамках календарного графіку роботи за участю працівників Міжгірської районної філії Закарпатського обласного центру зайнятості та Міжгірського професійного ліцею проведено ряд профорієнтаційних заходів в Торунській ЗОШ І-ІІІ ступенів, Присліпському та Лопушнянському НВК І-ІІ ступенів та Верхньобистрянській ЗОШ І-ІІ ступенів.
Підліткам не так багато часу залишається для обрання майбутньої професії, а тому - їм потрібно визначитись вже тепер щодо неї. Яку обрати професію або спеціальність завжди було відповідальним питанням. А для того, щоб стати успішним на сучасному ринку праці необхідно дотримуватися основного правила - «Хочу. Можу. Треба.». І від того наскільки виважено підійти до його застосування, настільки вірно буде обрано майбутню професію.
Фахівці районної філії розповіли учням про професії, які на сьогодні є найбільш актуальними та користуються попитом на місцевому ринку праці, навели конкретні приклади з життя жителів населеного пункту. При цьому в першу чергу продемонстрували актуальність та попит на робітничі професії. У ході заходів учням було запропоновано декілька психодіагностичних методик для визначення їх професійної спрямованості та типу професійної діяльності, зокрема: тестування на он-лайн платформі «Моя професія:консультаційна мережа», яка допоможе визначити та скоректувати правильний вибір професії. При цьому необхідно звірити обрану професію з наявним у навчальному закладі «Барометром професій».
Також учні ознайомилися з професійно-технічними навчальними закладами області, де можна здобути робітничі професії та після їх здобуття працевлаштуватися.
Представник Міжгірського професійного ліцею більш детально ознайомив учнів з переліком професій, які можна здобути в 2020 навчальному році на базі 9-и та 11-и класів, а також умовами навчання.
У ході проведення заходів учні отримали практичну допомогу та рекомендації щодо правильного вибору майбутньої професії з урахуванням власних здібностей та нахилів шляхом використання тестових методик.
У заходах взяло участь більше 160 осіб учнівської молоді.