12.12.2019 | 17:18

У рамках проведення реформ та інноваційних підходів у роботі служби зайнятості 11 та 12 грудня у Рахові працювали представники Закарпатського обласного центру зайнятості на чолі з заступником директора ОЦЗ Ольгою Сівач.

Ольга Миколаївна закцентувала увагу фахівців філії на важливості роботи кар’єрного радника та актуальності впровадження інституту консультанта роботодавця, зауважила, що нині результативність працевлаштування безробітних залежить від спільних дій  кар’єрного радника,  консультанта роботодавця і фахівця з профорієнтації.

Начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню Закарпатського обласного центру зайнятості Марія Паткановцій наголосила на необхідності живого спілкування між кар’єрним радником та клієнтом служби зайнятості, зазначила, що сьогодні потрібно скеровувати всі зусилля на визначення потреб безробітних та роботодавців, адже це призведе до успішного результату - працевлаштування та укомплектування вакантного місця.

Начальник відділу організації рекрутингу та партнерства у сфері зайнятості обласного центру зайнятості Наталія Ковчар проаналізувала роботу рекрутера філії, зазначивши, що його робота полягає не лише в підборі фахівців для підприємств, а і у пошуку роботодавців для шукачів роботи.

Начальник відділу організації надання послуг роботодавцям обласного центру зайнятості Петро Фолтин зауважив, що для служби зайнятості роботодавець залишається клієнтом №1.

Учасники моніторингової групи також здійснили аналіз ефективності надання соціальних послуг фахівцями районної філії та  надали рекомендації щодо покращення їх роботи.