Тячівським районним центром зайнятості проводиться значна робота по запровадженню нових форм і методів роботи по осучасненню надання послуг шукачам роботи, безробітним, роботодавцям. Так, з метою підвищення якості надання послуг, переходу на клієнтоорієнтований підхід в роботі організовано прийом відвідувачів в адміністративних залах.
Інформацію про послуги, які надає центр зайнятості, права та обов’язки клієнта, відомості про наявні вакансії, можливість профнавчання та інше надає реєстратор.
Щоб відчути проблеми і здобутки, організувати надання якісних соціальних послуг, забезпечити чітку взаємодію між відділами, фахівцями започатковано проведення прийому клієнтів директором центру зайнятості.
«Такі прийоми дисциплінують як фахівців, так і шукачів роботи, які, окрім прав, більше дізнаються про обов’язки при реєстрації в службі зайнятості», - зазначив директор Тячівського районного центру зайнятості Василь Кушілка.
При спілкуванні із шукачами роботи відкривається можливість залучення до процесу пошуку роботи фахівця з рекрутингу та відділу взаємодії з роботодавцями.