оп
12.07.2019 | 10:02

Відповідно до нового Порядку реєстрації шукачі роботи, які звертаються до служби зайнятості, спочатку зустрічаються з реєстратором. Його основні завдання – з’ясувати потреби людини, проінформувати про послуги, які надаються службою.

Робота реєстратора дуже відповідальна, вона вимагає широкого кола професійних вмінь і навичок, всебічної компетенції та досконалих знань законодавства з питань зайнятості. Комунікативні навички реєстратора повинні бути також на високому рівні, який дозволить успішно встановити і підтримувати контакт з клієнтом, долати психологічні бар’єри та уникати конфліктних ситуацій. І все це для вирішення питання працевлаштування шукачів роботи.

Враховуючи важливість роботи реєстратора, директорам базових центрів та філій рекомендовано впроваджувати набуті навички реєстратора в своїй роботі.

Саме тому, виконуючи функції реєстратора, директор Ужгородської районної філії обласної служби зайнятості Юрій Лукач і здійснює особистий прийом громадян.

- Тільки маючи власний досвід роботи спеціаліста, який веде безпосередній прийом, керівник може приймати управлінські рішення щодо покращення роботи підрозділу служби зайнятості в цілому, відчути потреби відвідувачів служби зайнятості та побачити зсередини роботу своїх фахівців по наданню ними кваліфікованих та якісних послуг шукачам роботи, - зазначив Юрій Лукач.