26.05.2020 | 14:57

Карантин вніс корективи у життя країни та діяльність усіх сфер, в тому числі й державних установ. Багато з них перейшли на дистанційне обслуговування клієнтів. У дистанційному режимі працює і державна служба зайнятості. Про роботу Хустської міськрайонної філії Закарпатського обласного центру зайнятості в умовах карантину розповідає її директор Володимир Гуц.

- Ми сьогодні працюємо в режимі обмеженого доступу. Тобто робота побудована таким чином, що безпосередньо фізичного прямого контакту з клієнтами немає. Усі наші спеціалісти на місцях у телефонному режимі спілкуються з клієнтами. Ми скасували усі заходи масового характеру (семінари, тренінги, презентації роботодавців, виїзні заходи, ярмарки вакансій тощо). На зміну їм у Хустській міськрайонній філії Закарпатського обласного центру зайнятості проходять онлайн-зустрічі з клієнтами, адже в період карантину збільшилася кількість краян, які бажають скористатися послугами державної служби зайнятості. Після переходу на дистанційну форму роботи задля збереження здоров’я клієнтів і співробітників профконсультанти відділу активної підтримки започаткували проведення тематичних вебінарів за допомогою засобів дистанційної комунікацій. Під час проведення яких фахівці обговорюють основні шляхи співпраці на період пошуку роботи, розповідають про актуальні електронні сервіси, освітні ресурси, переваги легальної зайнятості та інші аспекти сфери зайнятості. Шукати роботу – це ціла наука, і чим швидше той, хто зайнятий її пошуком, цю науку опанує, тим швидше він досягне бажаних результатів. Вебінари стартували 6 травня. Надалі плануємо кожного тижня проводити такі заходи з шукачами роботи для онлайн-спілкування з профконсультантами центру зайнятості щодо ефективних шляхів пошуку роботи, навіть у період карантину.

Громадяни, які виявили намір отримати статус безробітного, подають заяву про надання статусу безробітного, заяву про призначення допомоги по безробіттю та копії пакету документів (паспорт, ідентифікаційний код, трудова книжка та документ про освіту) у такі способи:

- у скриньку для кореспонденції, що розташована при вході до центру зайнятості;

- через електронну пошту центру зайнятості;

- онлайн на порталі «Дія».

Наші спеціалісти з певною періодичністю протягом дня забирають пакет документів, розглядають його, призначаємо людині нарахування допомоги по безробіттю в той день, коли вона звернулася до нас. Людина не втрачає ні в часі, ні матеріально.

Якщо особа вже зареєстрована як безробітна, то вона має особистого кар’єрного радника, який призначає клієнтам відвідування центру зайнятості. Усі наші спеціалісти напередодні телефонують до таких клієнтів і повідомляють про те, що необхідності сьогодні приходити в центр зайнятості немає. Ми фактично проводимо обслуговування клієнтів у телефонному режимі, ставимо необхідні відмітки та призначаємо наступне відвідування на максимально довгий термін до 30-ти днів, дозволених законом.

Крім того, у нас працюють телефонні та електронні «гарячі» лінії як для шукачів роботи, так і для роботодавців, за якими можна отримати необхідну інформацію. Для мене перш за все – безпека працівників та клієнтів. Я закликаю всіх не наражати на небезпеку себе та навколишніх і приходити в центри зайнятості лише у випадку крайньої необхідності, - підкреслив директор Хустської міськрайонної філії Закарпатського обласного центру зайнятості Володимир Гуц.