18.02.2020 | 14:07

В актовому залі Перечинської районної філії Закарпатського обласного центру зайнятості пройшов методичний семінар для працівників закладів освіти – соціальних педагогів та психологів загальноосвітніх шкіл району та Перечинської об’єднаної територіальної громади та психологів КП"Інформаційно-ресурсний центр". Мета заходу - обговорити результати проведеної роботи та напрацювати нові заходи щодо покращення профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх школах району.

Провідний фахівець з профорієнтації Неля Гуранич проінформувала про важливість і форми її проведення у навчальних закладах, надала актуальну інформацію про послуги та електронні сервіси Державної служби зайнятості, перелік професій, які затребувані на ринку праці Перечинського району, можливості психодіагностичного тестування школярів стосовно вибору майбутньої професії. Аналізуючи підсумки проведення профорієнтаційної роботи та результати тестування школярів на онлайн платформі «Моя професія. Консультаційна мережа», вона відзначила позитивну динаміку та активну співпрацю з такими навчальними закладами як Перечинська гімназія суспільно-гуманітарного напрямку, Тур’я-Пасіцька та Тур’я-Реметівська ЗОШ І-ІІІ ступенів, Сімерська гімназія, Новоселицька ЗОШ І-ІІ ступенів.

Психолог Перечинської гімназії Ольга Рейтій поділилася своїм досвідом щодо зацікавленості учнів їх тестуванням, зауважила, що діти відповідально і зважено вирішують питання майбутнього вибору професії, намагаючись отримати не тільки пораду вчителів, психолога, батьків , але й враховуючи можливості та результати тестування.

Практичний психолог Перечинського професійного ліцею Леся Зизич розповіла, що професійно-технічні заклади теж активно долучаються до профорієнтаційної роботи у загальноосвітніх закладах, спільно зі службою зайнятості проводять профорієнтаційні уроки, «Дні кар’єри», «Дні відкритих дверей ліцею», де учнів випускних класів запрошують ознайомитися з умовами навчання, професіями, які можна там отримати.

Всім учасникам було роздано буклети та матеріали, які можна використати для профорієнтації, покращення роботи з індивідуальних консультацій школярів.