19.02.2020 | 10:57

Фахівці з профорієнтаціі Хустської міськрайонної філії Закарпатського обласного центру зайнятості за участі представників Хустського професійного ліцею (керівник І. Роман) та Хустського професійного ліцею сфери послуг (керівник Д. Пригара) продовжують роботу з учнівською молоддю, щоб допомогти їй зорієнтуватися у сучасному світі професій. Так, 18 лютого ними проведено профорієнтаційні уроки для учнів 8-9 класів Ракошської загальноосвітньої школи І-ІІ ступенів.

Фахівці філії розповіли школярам як обрати професію та уникнути при цьому помилок. Учні дискутували на тему: «Яку професію ви вважаєте престижною?», обговорили першочергові фактори, що впливають на вибір професії. Обговорили помилки, які найчастіше допускає молодь під час свого професійного вибору. У жвавому діалозі діти намагались дати відповіді на питання щодо їх майбутнього життєвого та професійного шляху.

З метою удосконалення методики проведення профорієнтаційної роботи, упровадження сучасних форм і методів популяризації робітничих професій серед учнівської молоді заступником директора Хустського професійного ліцею сфери послуг з навчально-виховної роботи Мар’яною Лукашенко та практичним психологом Хустського професійного ліцею Тетяною Пригарою були проведені профорієнтаційні тренінги  для учнів випускних класів, яким було запропоновано різноманітні вправи: інформаційне повідомлення «Світ професій», мозковий штурм «Які критерії вибору професії?», вправа «Демонстрація діючих стендів», де учні попрактикувалися на стендах, пройшли анкетування щодо вибору професії.

Також було розглянуто сучасні методи пошуку роботи за допомогою Інтернет-ресурсів. Надані консультації щодо можливого проходження тестування учнів за допомогою онлайн-платформи служби зайнятості «Моя професія: консультаційна мережа». Для більш якісного розуміння результатів тестів та отримання професійних рекомендацій щодо вибору професії учням було запропоновано звернутися до фахівців служби зайнятості.

Участь у заходах взяли 25 учнів та 12 педагогічних працівників школи.