27.02.2019 | 16:07

26 лютого 2019 року у рамках запровадження в Державній службі зайнятості інституту кар’єрного радника, на базі Тячівського районного центру зайнятості пройшов тренінг-навчання для фахівців з питань зайнятості базових центрів зайнятості та філій Закарпатського обласного центру зайнятості щодо опанування функцій реєстратора.

Основна мета тренінгу - конкретизація функцій і обов’язків реєстратора та відпрацювання навичок процесу співпраці з клієнтом служби зайнятості від моменту звернення до центру зайнятості до того часу поки йому не буде підібрано вакансію та видано направлення на працевлаштування або призначено першу зустрічі з кар’єрним радником.

Теоретично практичний тренінг моделювали заступник директора Закарпатського обласного центру зайнятості Ольга Сівач та начальник відділу організації сприяння працевлаштуванню Марія Паткановцій.

Вони доступно й у цікавій формі донесли до слухачів інформацію про ключові компетенції, якими має володіти реєстратор та способи набуття навичок продуктивної комунікації з відвідувачами.

Упродовж командної взаємодії багато уваги було зосереджено на послідовності надання ланцюжку посередницьких послуг,  подолання психологічних бар’єрів та конструктивному вирішенні конфліктних ситуацій. Навчання було спрямоване на удосконалення навичок індивідуального обслуговування клієнтів

Під час заняття учасники всебічно обговорили різні психологічні аспекти спілкування з клієнтами, вивчали шляхи ефективної мотивації їх до трудової діяльності. Також присутні виконували різноманітні вправи та рольові ігри, де самостійно аналізували конкретні ситуації, що виникають у процесі роботи.

Такий формат спілкування з колегами допомагає розширити знання та навички фахівців для покращення якості обслуговування та індивідуального підходу до  клієнтів служби зайнятості.