21.11.2018 | 15:39

З метою професійної орієнтації учнівської молоді фахівцями Тячівського районного центру зайнятості продовжується практика організації професіографічних екскурсій на ринкоутворюючі підприємства району. Цього разу, 20 листопада 2018 року, в екскурсіях на дочірнє підприємство «Ламеллу» та товариство з обмеженою відповідальністю «Зеніт–Текс» взяли участь 25 учнів дев’ятих класів Солотвинської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів № 1.

«Наша мета - сформувати в учнів позитивну мотивацію до трудової діяльності, свідомого вибору професії та орієнтації на спеціальності, актуальні на ринку праці. Часто переконуємось, що побачене справляє на нас більше враження та краще запам’ятовується ніж почуте, тож проведення професіографічних екскурсій на підприємства району в цьому випадку є найдієвішим заходом», - зазначив директор Тячівського районного центру зайнятості Василь Кушілка.

Під час екскурсії начальник відділу кадрів дочірнього підприємства «Ламелла» Михайло Деяк розповів про історію створення, вид діяльності та ринок збуту продукції, інформував про можливості професійного навчання та підвищення кваліфікації на підприємстві, а також працевлаштування за наявними вакансіями. Школярі побували у виробничих цехах, де спостерігали за технологічним процесом виготовлення меблів та у виставковому залі підприємства - тут змогли оцінити дизайн та якість готової продукції.

Не менш цікавим було знайомство учнів з швейним виробництвом товариства з обмеженою відповідальністю «Зеніт–Текс», екскурсію по якому провела заступник директора Марія Кушнір. Вона розповіла учням про виробничі потужності підприємства та професії за якими можна працевлаштуватися, надала інформацію про режим роботи та умови праці. Школярі ознайомились з робочими місцями та специфікою роботи за професіями розкрійника, швачки, контролера якості, прасувальника, укладальника-пакувальника готової продукції. Велике значення має те, що підприємство надає можливість всім бажаючим працевлаштуватись без професійної освіти і навиків роботи та навчатися безпосередньо на робочому місці.

Спостереження індивідуального трудового процесу справило на учнів сильне враження та викликало цікавість до професій робітничих спеціальностей. Впевнені, що воно сприятиме і правильному підходу до вибору майбутньої професії.