21.06.2019 | 15:07

Сьогодні участь керівників служби зайнятості в процесі обслуговування клієнтів вкрай необхідна для того, щоб зрозуміти краще роботу фахівців, які виконують функції реєстратора і надають безпосередньо послуги нашим відвідувачам. Коли керівник особисто практично пройде ці сходи, то більш детально зрозуміє роботу реєстратора, зможе пришвидшити процес працевлаштування відвідувачів, на основі власного досвіду з’ясувати його потреби, можливості, бажання, підказати людині те, що її найбільше влаштує. Набутий особистий досвід керівника дає також можливість звернути увагу фахівців на шляхи покращення роботи з відвідувачами центру зайнятості в наданні більш якісних послуг шукачам роботи.

Як керівник, я визначив для себе один день на тиждень, коли особисто проводжу роботу реєстратора, приймаючи громадян, котрі звертаються до нас у пошуку роботи. Це – понеділок. Це, у свою чергу, дає мені чудову можливість вдосконалювати навички своєї роботи, з середини відчувши себе у ролі реєстратора, побачити проблеми, з якими люди звертаються до служби, аби вдосконалити форми роботи по прискоренню вирішення питань працевлаштування наших відвідувачів.

З даного приводу хочу навести приклади вирішення питань відвідувачів, котрі побували на цьому тижні на особистому прийомі у мене. Так, днями я прийняв громадянина з числа тимчасово переміщених осіб, який звернувся з приводу працевлаштування. У підсумку в результаті співбесіди з ним вдалося у короткий термін спрямувати на працевлаштування його на один із ужгородських заводів. У той же день я прийняв багатодітну матір, яку було спрямовано у територіальний центр обслуговування громадян, де найближчим часом там буде працевлаштована.

Хочу до сказаного додати, що дане інноваційне впровадження нових форм роботи з відвідувачами центру зайнятості має ще один плюс. Люди стали нам більше вірити і довіряти, адже коли за вирішення їх проблем береться не рядовий фахівець, а особисто керівник підрозділу, пришвидшуючи тим самим вирішення питання, то і ставлення до нас виростає у позитивному плані, принаймні, удвічі.

Сергій Олексіюк, директор Ужгородського міського центру зайнятості