Наприкінці 2017 року у Свалявській районній філії Закарпатського обласного центру зайнятості запрацював Центр розвитку підприємництва (консалтинговий центр). За півтора роки  діяльності  його послугами скористалися багато представників малого та середнього бізнесу, особи, які бажають стати підприємцями, представники підприємств. Діяльність центру – це суттєва допомога тим, хто планує започаткувати власну справу, а для підприємців-початківців – шанс підвищити рентабельність, а також створити нові робочі місця, збільшуючи тим самим рівень зайнятості населення.

Днями у Центрі відбувся семінар для кадрових працівників ринкоутворюючих підприємств району на тему „Дієві форми співпраці служби зайнятості та роботодавців" з метою укомплектування підприємства персоналом, у тому числі осіб з інвалідністю”, який фахівці філії провели спільно з представниками управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування України в Закарпатській області. У ньому взяли участь директор Свалявської районної філії Закарпатського ОЦЗ Ганна Івановчик, страховий інспектор з охорони праці Свалявського відділення управління виконавчої дирекції Фонду соціального страхування І.Мар’ян та провідний фахівець з надання соціальних послуг філії Ольга Грабар.

Відкриваючи семінар, Ганна Івановчик зазначила, що служба зайнятості перебуває у процесі реформування у сервісну соціальну службу, яка оперативно реагує на потреби ринку праці, прагне об’єднати діючих роботдавців, початківців у сфері бізнесу та тих, хто лише мріє про підприємництво. Також вона охарактеризувала нові технології та напрямки діяльності, впроваджені державною службою зайнятості (система рекрутингу, онлайн-навчання, створення відео-вакансій та відео-резюме, послуга „електронної черги”, клубна робота тощо).

Іван Мар’ян надав інформацію про новації у системі соціального страхування, відзначивши, що Фонд переорієнтовується на зручну інституцію для людини і роботодавця, запроваджуючи адресні програми соціального захисту громадян. Він зупинився на питанні реалізації  проекту електронного реєстру листків непрацездатності, розповів про основні вимоги до охорони праці на підприємствах.

Ольга Грабар ознайомила присутніх підприємців із послугами служби зайнятості, які можна отримати, зареєструвавшись у „Електронному кабінеті роботодавця”, та знайти претендентів на роботу через Інтернет-сайт Державної служби зайнятості (www.dcz.gov.ua). Вона пояснила, що роботодавець має змогу переглянути стан укомплектування заявлених вакансій, історію направлень шукачів роботи, актуальність реквізитів свого підприємства, що зареєстровані в службі зайнятості, виконання договорів на громадські та тимчасового характеру роботи, можливість отримання послуги компенсації єдиного внеску, тематику семінарів для роботодавців тощо. На комп’ютері вільного доступу для роботодавців продемонструвала, як легко можна зареєструватися у  „Електронному кабінеті роботодавця”. Також надала інформацію про інструменти, передбачені законодавством, які сприяють укомплектуванню вакансій.