Правильний вибір кандидата на робоче місце може допомогти роботодавцю в збільшенні продуктивності, прибутку і підвищенні конкурентноспроможності. А неправильний, зазвичай, позначається на великій плинності персоналу або недостатній компетенції кадрів.

Сьогодні особлива увага приділяється підбору грамотних фахівців, які максимально відповідають вимогам даної посади, тобто тим, які володіють в повному обсязі необхідними професійними знаннями і навичками, а також гармонійно вписуються в психологічний клімат вже сформованого колективу.

І тут на допомогу роботодавцям приходить служба зайнятості, зокрема, рекрутмент, тобто професійний підбір персоналу, що включає чимало дій з пошуку і залученню на роботу фахівців для досягнення цілей  підприємства.

Саме про це 6 листопада йшлося на семінарі з роботодавцями у Великоберезнянській районній філії Закарпатського Закарпатського обласного центру зайнятості.

Які послуги може отримати як працедавець так і шукаючий роботу у службі зайнятості саме у рекрутера? На всі ці запитання присутні отримали вичерпні відповіді, довідавшись про нові методи роботи служби зайнятості.