З метою інформування роботодавців про послуги, які надає служба зайнятості, днями в Ужгородській районній філії Закарпатського обласного центру зайнятості відбувся семінар для роботодавців на тему «Нові підходи до пошуку роботи, співпраці з шукачами роботи та роботодавцями методом рекрутингу. Надання освітніх послуг центрами професійно-технічної освіти державної служби зайнятості, в тому числі особам з інвалідністю».

Семінар провела провідний фахівець з працевлаштування сектору взаємодії з роботодавцями відділу надання соціальних послуг Ужгородської районної філії Мар’яна Манцулич. Участь у ньому взяли представники 5 підприємств району.

Фахівець служби зайнятості детально розповіла про методи пошуку та підбору персоналу для роботодавців, зокрема, методом рекрутингу, донесла до роботодавців інформацію про надання Державною службою зайнятості переліку Інтернет-послуг з пошуку працівників за допомогою Інтернет-порталу державної служби зайнятості, яка активно впроваджує в роботу електронні сервіси, що дозволяють підвищити якість та рівень комунікації з клієнтами за допомогою сучасних інтернет-методів. «Електронний кабінет роботодавця» – електронний сервіс, зорієнтований, насамперед, на скорочення витрат часу для відвідування сервісних установ служби зайнятості та підвищення рівня взаємодії роботодавців із фахівцями. Це персональне автоматизоване робоче місце, доступ до якого роботодавець може отримати за допомогою комп’ютера, підключеного до мережі Інтернет.

Окрема увага була приділена новому проекту – «Освітній портал державної служби зайнятості», на якому розміщено матеріали для роботодавців на таку тематику як «Покрокові дії щодо добору персоналу», «Підготовка професійних кадрів на запити роботодавців», «Інформаційний семінар ДСЗ із загальних питань зайнятості».