Немає жодних сумнівів у тому, що робота повинна приносити задоволення, але у сьогоднішньому економічному становищі варто задуматися про перспективність вибору професії. Кар'єрний ріст буде завжди стрімким, якщо любити свою роботу, але якщо завтра вона стане незапитаною на ринку праці? Є професії, які будуть актуальними не лише завтра, але і в майбутньому.

Сфера туризму

Це практично безпрограшний варіант, оскільки якою б не була економічна ситуація, люди завжди подорожуватимуть. Тур-агенти займаються підбором турів індивідуально для кожного клієнта. Також з кожним днем все більше з'являється турфірм, до того ж цією роботою можна займатися без спеціальної освіти.

Щоправда, не буває всього і відразу, зараз виграють ті, хто починає з низів, наприклад з кур'єрів. На жаль, в наші дні наявність диплому ще нічого не означає. Окрім турфірм і агентств, можна, наприклад, поїхати і працювати у сфері тур бізнесу за кордон, але туди обов'язково потрібний диплом. Тут є дуже позитивний фактор: практика. Як правило, після такого досвіду можна сміливо відкривати свій туристичний бізнес. Окрім тур операторів, у туризмі також існують такі професії як покоївки, музиканти, працівники барів і ресторанів, оператори з бронювання квитків, бухгалтери... В основному тут задіяні одні жінки.

Гроші та економіка

Професії пов'язані з грошима запитані завжди. Але мінімальний вік — це 25 років. Якщо є можливість знайти собі роботу головбуха, то це набагато краще, ніж працювати в «мурашнику» таких же бухгалтерів. Для входження в цю професію не існує жодних вікових бар'єрів.

Спеціаліст у сфері етикету

І такі фахівці запитані в нашій країні? Можна з твердою упевненістю сказати, що так. Просто вся річ у тому, що сьогодні для людей стає дуже важливо, що вони носять, як говорять, як поводяться, оскільки це впливає на все життя. Деякі вже «вивчені» особи в етикеті вимагають від своїх гувернанток знати етикет. Така професія за популярністю в Європі прирівнюється до нашого стоматолога. Розвивається економіка і бізнес потихеньку виходить на новий формат, тому такі фахівці скоро будуть у дефіциті. Причому це виключно жіноча професія, яка не вимагає певного віку.

Дизайнер одягу, комп'ютерної графіки, меблів, саду... і це далеко не все. Зростає рівень життя — зростають і потреби. Тому люди почали запрошувати дизайнерів облаштовувати їх будинки, сади, парки. Останнім часом навіть новий термін з'явився — жіночий дизайн. Спостерігається тенденція, що сьогодні більше жінок-дизайнерів, аніж чоловіків.

Бренд-менеджер

Ця людина - фахівець у товарах. Завдяки ній існує таке поняття як бренд. Вони створюють ім'я товару, щоб ми потім були упевнені, що купуємо найкраще. Таких працівників зараз потребує будь-яка організація або підприємство, починаючи від фармацевтичних фірм і до величезного заводу-виробника. Але тут має бути обов'язкова вища освіта, досвід роботи, починаючи з найпростішої роботи.